BUREAUS & ADVERTEERDERS

BUREAUS & ADVERTEERDERS

Adverteren in lokale media via één platform

Lokaal nieuws bindt en verbindt

Betrouwbaar lokaal nieuws stijgt in populariteit; niet alleen via huis-aan-huisbladen, maar ook online. Vele oorzaken liggen daaraan ten grondslag, maar feit is dat men zich – naast voor de dagelijkse boodschappen ook voor grote aankopen – veel meer lokaal oriënteert dan voorheen.

Deze ontwikkeling werkt door in de mediabehoefte van de adverteerder: (hyper)lokaal adverteren in huis-aan-huiskranten en bijbehorende online nieuwssites wordt steeds interessanter, de vraag naar samenwerkingen met lokale uitgevers groeit.

De kracht van (hyper)lokaal adverteren

En daar helpt HYPR de adverteerders en bureaus. Zowel (hyperlokale) digitale als geprinte advertentieruimte kan geautomatiseerd ingekocht worden en de lokale consument wordt bereikt bij (online) lokaal adverteren. Of dit nu middels open market, pmp’s of andere digitale mogelijkheden gaat; HYPR maakt dit in één contactmoment mogelijk.

Ook het verdwijnen van cookies biedt veel kansen. HYPR geeft hét antwoord op deze ontwikkelingen, zowel met huis-aan-huiskranten als via de lokale nieuwssites.

Huis-aan-huiskranten
Bereik je lokale doelgroep met HYPR

Lokaal en relevant voor iedereen

  • Huis-aan-huiskranten zijn een massamedium: 10,8 miljoen mensen (72%) lezen wel eens een huis-aan-huiskrant.
  • Meer dan 4,3 miljoen Nederlanders lezen wekelijks een huis-aan-huiskrant, ook mensen met een Nee/Ja sticker
  • 64% van de lezers neemt actie n.a.v. advertenties in huis-aan-huiskranten
  • 92% van de lezers koopt online
  • 63% van de Nederlanders let op aanbiedingen van winkeliers in huis-aan-huiskranten
  • 83% van de lezers is midden of hoog opgeleid

HYPR is hét landelijke lokale huis-aan-huis loket waarmee je heel Nederland omarmt.

Altijd in de buurt

De verschuiving van de landelijke naar de lokale markten maakt HYPR tot een interessante overweging voor juist de landelijke adverteerders of regionale merken. Door een juiste afstemming tussen regio, doelgroep en medium, wordt het resultaat veel beter als je de doelgroep omarmt, als ze weten waar je zit en wie je bent. Als je in de buurt zit, dan zal de binding groter zijn en de kans dat ze voor je kiezen vele malen groter.

Dat is het voordeel wanneer je als adverteerder in de buurt blijft bij je doelgroep. In welk gedeelte van Nederland ze dan ook zitten, als adverteerder zoek je ze op, kom je echt bij ze langs.

Wil je dus heel Nederland bereiken maar toch maar werken met één loket? Dan biedt HYPR je de oplossing.

Meer weten over lokaal adverteren en de advertentie mogelijkheden (en kosten) in huis-aan-huiskranten? Of beter gezegd: meer weten over hoe je Nederland intensief omarmt?

Zet Display advertising in met HYPR

Meer weten over HYPR en hyperlocal advertising?
Neem contact met ons op!