DE KRACHT VAN HYPR
“HYPR is het platform voor hyperlocal advertising!”
Via HYPR kunnen landelijke adverteerders en bureaus in één keer zowel de digitale platformen als printtitels van alle huis-aan-huis uitgevers in heel Nederland inschakelen. Hyperlocal targetten is nog nooit zo makkelijk geweest.
Met de toenemende vraag naar contextual targetting en cookieless adverteren, zijn huis-aan-huis titels krachtige media om in te zetten. Lokaler wordt het niet.
Voor mediabureaus is HYPR de One Stop Shop als het gaat om alles wat met huis-aan-huis adverteren te maken heeft. Van grote landelijke tot regionale campagnes.
hypr
Think global
act local
“HYPR is het platform voor hyperlocal advertising!”
Via HYPR kunnen landelijke adverteerders en bureaus in één keer zowel de digitale platformen als printtitels van alle huis-aan-huis uitgevers in heel Nederland inschakelen. Hyperlocal targetten is nog nooit zo makkelijk geweest.
Met de toenemende vraag naar contextual targetting en cookieless adverteren, zijn huis-aan-huis titels krachtige media om in te zetten. Lokaler wordt het niet.
Voor mediabureaus is HYPR de One Stop Shop als het gaat om alles wat met huis-aan-huis adverteren te maken heeft. Van grote landelijke tot regionale campagnes.
hypr
Think global,
ad local
✓ Voor iedere boom die gebruikt wordt voor papier, plaatsen we twee bomen terug.
Ruim 5 miljoen Nederlanders lezen wekelijks een huis-aan-huis krant
Bureaus en adverteerders
Lokaal adverteren
Bureaus en adverteerders
Landelijk en toch heel lokaal
Bureaus en adverteerders
Landelijk en toch heel lokaal
ERVAAR HET GEMAK VAN LOKAAL ADVERTEREN RONDOM
JOUW VESTIGINGEN
Laatste nieuws van onze redacties
HYPR uitgeroepen tot beste media-exploitant in print
Wat een eer! Adformatie heeft bekendgemaakt dat HYPR door mediaplanners is verkozen tot 𝗱𝗲 𝗯𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗺𝗲𝗱𝗶𝗮-𝗲𝘅𝗽𝗹𝗼𝗶𝘁𝗮𝗻𝘁 𝗼𝗻𝗱𝗲𝗿 𝗱𝗲 𝗽𝗿𝗶𝗻𝘁𝗲𝘅𝗽𝗹𝗼𝗶𝘁𝗮𝗻𝘁𝗲𝗻 in het Media Report, uitgevoerd door Ipsos. Dit resultaat bevestigt wat wij al weten: 𝗹𝗼𝗸𝗮𝗹𝗲 𝗺𝗲𝗱𝗶𝗮 [...]
VriendenLoterij bereikt betrokken doelgroep met huis-aan-huiskranten
In Adformatie verscheen vandaag onderstaand artikel. De VriendenLoterij zet huis-aan-huiskranten in als een effectief middel om de Allergrootste Bingo Ooit breed onder de aandacht te brengen. Hoe verbind je de strijd tegen kanker en hersenziekten [...]
Joost van Rooij (The Sharing Group): Sterke merken bouw je door dicht bij de klant te blijven.
Marketing Report interviewt partners van HYPR. Deze keer spraken ze Joost van Rooij, CMO bij The Sharing Group, bekend van onder meer Mijndomein en Mywheels. Kun je ons iets meer vertellen over hoe de samenwerking tussen [...]
Meer weten over HYPR en hyperlocal advertising?
Neem contact met ons op!
“Ik kom graag met je in contact om de mogelijkheden voor jouw onderneming te bespreken. Of bel ons via 020-7604970.”