Hart van Lansingerland en De Heraut slaan handen ineen

De uitgevers van huis-aan-huiskranten Hart van Lansingerland en De Heraut zullen vanaf heden hun krachten bundelen. Dit betekent dat er vanaf volgende week slechts één sterke huis-aan-huistitel in Lansingerland zal uitkomen: De Heraut.

Maurice Veldkamp, uitgever van De Heraut: “Door het samengaan met Hart van Lansingerland, kunnen we ons blijven ontwikkelen en versterken in het uitbrengen van lokaal nieuws. Daarnaast wordt De Heraut toegevoegd aan een groot titelportefeuille, waardoor adverteerders ook de mogelijkheid hebben om eenvoudig te adverteren in omliggende regio’s.” Uitgever van Hart van Lansingerland, Erhard Soeterbroek, vult aan: “We geloven in lokale media met hierin de combinatie van huis-aan-huiskranten en online. Echter zijn wij van mening dat per regio, op termijn, ruimte is voor één wekelijkse huis-aan-huistitel. Daarom wordt Hart van Lansingerland geïntegreerd in De Heraut.”


Diensten

In het kader van de samenvoeging van de twee titels ondergaat ook de bedrijfsstructuur van de BV waaruit De Heraut wordt uitgegeven een transformatie naar De Heraut Mediacentrum. Het team van De Heraut Mediacentrum biedt niet alleen mogelijkheden voor adverteren, maar presenteert tevens een totaaloplossing voor het bedrijfsleven. Ondernemers kunnen terecht voor diverse diensten, waaronder contentcreatie voor social media-pagina’s, het bouwen van professionele websites en het vormgeven van uiteenlopende promotiematerialen zoals brochures en flyers.

Meer weten over HYPR en hyperlocal advertising?
Neem contact met ons op!