LOKAAL adverteren via één platform
LOKAAL ADVERTEREN VIA ÉÉN PLATFORM
Lokaal nieuws bindt en verbindt
Betrouwbaar lokaal nieuws stijgt in populariteit; niet alleen via huis-aan-huiskranten, maar ook online. Vele oorzaken liggen daaraan ten grondslag, maar feit is dat men zich – naast voor de dagelijkse boodschappen ook voor grote aankopen – veel meer lokaal oriënteert dan voorheen.
Deze ontwikkeling werkt door in de mediabehoefte van de adverteerder: (hyper)lokaal adverteren in huis-aan-huiskranten en bijbehorende online nieuwssites wordt steeds interessanter.
De kracht van (hyper)lokaal adverteren
Hiermee helpt HYPR adverteerders en bureaus. Zowel (hyperlokale) digitale als geprinte advertentieruimte kan ingekocht worden om de doelgroep te bereiken waar deze zich het meeste bevindt: in zijn directe omgeving.
HYPR is een 100% Nederlands mediabedrijf en maakt het mogelijk om die lokale doelgroep in heel Nederland met één contactmoment aan te spreken.
7.500.000
totale oplage
11.000.000
bereikte inwoners
215.000.000
impressies per maand
7.500.000
totale oplage
11.000.000
bereikte inwoners
215.000.000
impressies per maand
7.500.000
totale oplage
11.000.000
bereikte inwoners
215.000.000
impressies per maand

Lokaal en relevant voor iedereen
- Huis-aan-huiskranten zijn een massamedium: 11 miljoen mensen (72%) lezen wel eens een huis-aan-huiskrant
- 64% van de lezers neemt actie n.a.v. advertenties in huis-aan-huiskranten
- 92% van de lezers koopt online
- 63% van de Nederlanders let op aanbiedingen van winkeliers in huis-aan-huiskranten
- 84% van de lezers is midden of hoog opgeleid
HYPR is hét platform waarmee je heel Nederland omarmt.
Wil je weten wie we bereiken? Bekijk onze profielen!
Bron: NMO – Nationaal Media Onderzoek Huis-aan-huiskranten 2024
DE KRACHT VAN HUIS-AAN-HUISKRANTEN
- Massamedium
- Selectie op postcode, plaats en doelgroep
- Hoger bereik dan dagbladen
- Bereiken iedere leeftijdsgroep
- Midden tot hoger opgeleid
- Bereiken boodschappers
- Zetten aan tot actie
- Hogere dekking dan folders
- Hoogste reclametolerantie
- Vertrouwen, actualiteit en tijdverdrijf