Nieuws
HYPR maakt huis-aan-huiskranten sexy
HYPR maakt huis-aan-huiskranten sexy, puur door te wijzen op de […]
Frank-Paul ter Berg vertrekt bij HYPR
Amsterdam, 4 september 2024 – HYPR kondigt vandaag het vertrek […]
Hyundai benut de lokale kracht van huis-aan-huiskranten
Hyundai gebruikt huis-aan-huiskranten als krachtig middel om klanten naar […]
Bart de Vries over lokaal adverteren via HYPR
Bart de Vries is Managing Director bij
Huis-aan-huiskranten versterken merkboodschap van Univé
Met advertorials in huis-aan-huiskranten bereikt Univé het hart van de […]
Hart van Lansingerland en De Heraut slaan handen ineen
De uitgevers van huis-aan-huiskranten Hart van Lansingerland en De Heraut […]
Lokale media dringen door tot in het hart van Nederland
Een hyperlokaal massamedium. Die combinatie maakt huis-aan-huiskranten tot een […]
HYPR neemt verkoopactiviteiten voor huis-aan-huiskranten over van DPG Media
Amsterdam, 30 november 2023 – Per 1 januari 2024 draagt […]
Bart de Vries start als Managing Director bij HYPR
Amsterdam, 1 november 2023
HYPR, met 562 krantentitels en 1.200 nieuwssites […]
Hyperlocal advertising biedt komende jaren mooie kansen voor media en adverteerder
De local ad spend groeit, media van lokale uitgevers […]
Lokale online bestedingen groeien met meer dan 20%
Advertentie-inkomsten bij lokale uitgevers zijn het afgelopen jaar sterk gegroeid, […]
HYPR neemt ToLocal over
Met alle huis-aan-huiskranten en 1.200 websites zijn HYPR en ToLocal […]
Huis-aan-huis uitgeverijen starten HYPR; landelijk hyperlocal advertising platform
Hyperlocal advertising voorziet in stijgende behoefte
Amsterdam, 12 januari 2023 – […]
Onderzoek CvdM: huis-aan-huisbladen hebben het grootste bereik
Donderdag 29 september werd in Den Haag door het Commissariaat […]
NOM onderzoek: Huis-aan-huiskranten krachtig massamedium
Huis-aan-huiskranten zijn een krachtig massamedium boordevol lokaal nieuws dat intensief […]